می توانید دیالیز درمان FSGS با GFR 13
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز درمان FSGS با GFR 13

در درمانگاه، GFR 13 در مرحله پایانی بیماری کلیوی (ESRD) است. در این مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، کلیه ها تقریبا تمام توانایی خود را برای انجام کار خود را به طور موثر از دست داده اند، به طوری که بیمار نیاز به درخواست کمک از دیالیز.
می توانید FSGS درمان با GFR 13 دیالیز؟
در این روش درمانی جایگزین برخی از عملکرد کلیه مانند پاک کردن بدن از مواد زائد (مانند کراتینین، اوره، و غیره) و حذف مایعات اضافی. با انجام این کار، علائم بیمار می تواند آسوده.
با این حال، دیالیز نتواند برای جلوگیری از پیشرفت بیشتر بیماری کلیه و بهبود نارسایی کلیوی. حتی تحت این درمان، بیماران هنوز هم به نارسایی کلیوی کامل کشنده توسعه.
آیا راهی برای جلوگیری از بدتر شدن GFR در FSGS وجود دارد؟
خوشبختانه، پاسخ «بله» است. درمان موثر برای کمک به بیماران برای جلوگیری از بدتر شدن GFR در FSGS، به طوری که بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از و یا خلاص شدن از شر دیالیز است. گزینه درمان آلودگی خون است.
به عنوان یک روش سیستماتیک، درمان آلودگی خون می تواند به طور موثر کار برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده، روشن کردن سموم و مواد زائد از بدن، تعمیر کلیه های آسیب دیده و حداکثر ارتقاء سطح GFR. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان تا 15٪ یا بالاتر مطرح شده، بیماران دیگر نیاز به انجام دیالیز.
درمان آلودگی خون درمان برجسته از Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه از چین است. همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy، می تواند کمک به بیمار FSGS یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند کلیه.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان FSGS، و یا می خواهید برای بهبود سطح GFR خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: